Royal Black
NoorHalimah Bt Mohd Fauzi
Eymah for short
21 September 1995
♥ Taken by Zamir Amir ♥



Edited by Adel Adila
Blog owner: Eymah Lee Fauzi

Dugaan Ilahi
Monday 28 January 2013 | 23:51 | 0 comments
Assamualaikum, hmm ya Allah dugaan datang tanpa berhenti macam dulu balik bila aku dah mula bahagia :'( Tak sanggup kehilangan mama n papa sebab depa ja selalu manjakan aku dari semua hal, tak kira minum makan sampaikan suap aku semua hal aku mama sediakan. Macam mana aku mampu hidup seorang diri sebab semua hal keperluan aku mama n papa yang sediakan. Hmm tak sanggup sangat bila harus rahsiakan semua hal dari family aku cuak bila nenek aku sendiri dah tengok gambar aku dengan zamey, rasa macam nafas aku nak terhenti ja tadi :'( Taktau nak hadapi macam mana bila ditanya soalan yang mencemaskan aku tadi sampai pucat muka aku bila papa dapat tahu pasal tangkap gambar dengan zamey. Ya Allah minta²  lepas ni tak jadi dah macam tadi, memang orang kata dugaan datang mematangkan fikiran dan menjadikan diri lebih kuat tapi sayangnya aku tak cukup kuat nak tempuh semua dugaan yang datang hari ni. Tolong lah aku merayu jangan rampas apa yang aku ada sekarang tambah² kebahagian keluarga yang sangat menyayangi aku. Aku sayang mak ayah aku wehh, sumpah depa lah segalanya untuk aku tak rela kalau depa abaikan aku pinggirkan aku memang rasa nak mati jaa :'( Tolong hormat aku dengan apa yang aku ada sekarang ! Allah tu maha adil k sekali hang buat aku 10 kali ganda dia balas balik k sebab tu aku malas nak balas sebab Allah tu ada DIA tak pernah tidur pun okayy sayang . Assamualaikum


Old things | New things