Royal Black
NoorHalimah Bt Mohd Fauzi
Eymah for short
21 September 1995
♥ Taken by Zamir Amir ♥



Edited by Adel Adila
Blog owner: Eymah Lee Fauzi

Permata hatiku
Sunday 27 January 2013 | 01:21 | 0 comments
Assamualaikum, hee eymah nak sambung story pasal lelaki yang bertakhta dihati eymah sekarang. Alhamdulilah dah 10bulan eymah dengan dia tak lama lagi genap setahun :) Tak percaya dapat kenal dengan lelaki yang susah senang sanggup bersama eymah walaupun macam macam dugaan yang kami tempuh tapi Allah masih kekalkan hubungan kami yang dulu hanya mimpi tapi kini kenyataan selamanya. Bukan senang nak dapat seorang lelaki yang mampu ubah seorang wanita menjadi yang solehah tapi zamir amir dapat ubah eymah dari pakai mencolok mata hingga dah berpakai jubah. Hihi harap eymah kekal berpakaian solehah dan mampu kekal dengan zamir amir ni. Syukuran awak, kita dapat harungi bersama walaupun berbagai dugaan datang harap hubungan kita kekal macam yang awak impikan. Saya tak dapat bayangkan kalau awak takda disisi saya waktu air mata saya mengalir tapi walaupun macam mana awak tetap ada dengan saya kann sayang :') Allah maha adil dia kirimkan saya lelaki sebaik awak yang menjaga saya, merawat saya dan mencintai saya. Yaa sekarang saya bahagia dengan awak yang mulut banyak yang story banyak dan yang hansem buat ramai orang terpikat :p Haha tapi saya tetap sayang awak dan harap janji & doa kita makbul untuk disatukan 4tahun lagi. Saya tunggu saat bahagia kita sayang, hee zamir amir seorang lelaki yang sabar , soleh dan baik hati yang akan selalu ada dihati noorhalimah lee fauzi :) InsyaAllah one day all can be togerther until we die. Amin


Old things | New things