Royal Black
NoorHalimah Bt Mohd Fauzi
Eymah for short
21 September 1995
♥ Taken by Zamir Amir ♥



Edited by Adel Adila
Blog owner: Eymah Lee Fauzi

Cong Xi Fa Cai
Sunday 3 February 2013 | 06:42 | 0 comments
Assamualaikum, waa tak lama lagi nak raya cina dah tak sabar nak sambut kann tapi sayangnya angah aku dia balik vietnam seminggu sebab bawak nenek aku dari vietnam datang sini melancong n holiday bersama family aku dekat sini. Hee happy tapi entah dengan kedatangan nenek aku ni mesti banyak tuduhan n kemarahan yang akan aku dengar. Accuatly aku tak suka nenek aku ni tapi aku kena hormat dia sebab dia nenek aku, eh abaikan lah pasal nenek aku mungkin dengan dia datang dugaan Allah sayang aku semakin bertambah :) Apapun serahkan dekat Ilahi ja sebab dia yang maha kuasa. Aku tak pernah lari dari kesilapan tapi aku jugak inginkan kebahagian meski diluar sana ramai lagi yang ada masalah yang lebih berat dari aku, hmm entah lah aku sendiri tak tahu apa yang aku mahukan tapi yang lebih penting yang Allah berikan itu jauh lebih baik dengan apa yang aku inginkan. Hee Alhamdulilah berkat kesabaran zamey layan karenah aku dah hampir 1tahun kami, bulan depan genap lah 1tahun kami kenal. Wahh macam tak percaya ja kann, genpa 1tahun / 5bulan. Hihi insyaAllah zamey jodoh pemberian Allah buat aku, memang tak boleh terlalu berharap tapi aku hanya mampu berdoa yang terbaik untuk kami. Memang banyak dugaan yang kami dapat sepanjang perkenalan kami tapi semua tu demi keutuhan hubungan kami, bukan senang nak bina hubungan bertahun cuma setengah pasangan ja mampu bertahan lama. Tapi mana tahukan kuasa Allah untuk satukan kami dihadapan rumahNya :) Hanya berserah moga kami kekal dunia akhirat. Amin Ya Robal Alamin. Eymah rasa berharga sangat bila dengan zamey, cara dia, gurauan dia, janji dia, dan yang paling penting cara dia mencintai eymah buatkan eymah rasa berharga sangat cukuplah dulu kami masing2 dah lalui kehidupan yang sangat perit iaitu sering dipermainkan oleh pasangan masing2 and now kami akan jaga sebaik mungkin hubungan kami hingga Allah sempurnakan hidup kami sebagai suami isteri. Zamey Amir - NoorHalimah Fauzi


Old things | New things