Royal Black
NoorHalimah Bt Mohd Fauzi
Eymah for short
21 September 1995
♥ Taken by Zamir Amir ♥



Edited by Adel Adila
Blog owner: Eymah Lee Fauzi

Sedih, tekanan & serabut!
Thursday 28 February 2013 | 23:41 | 0 comments
Assamualaikum, k kali ni memang story sedih gila sebab terpaksa p PLKN wehh :'( Sumpah sedih sebab kena jauh dari family n jantung hati tercinta. Alahai rasa ketaq, sedih, nak demam pun ado. Benda yang aku takutkan lah akan dapat, adoii jiwa kacau aku mulalah nak mai niii! Sedih nak kena tinggal orang yang tersayang sebab tak pernah pun rengang n diorang semua tambah dengan family eymah lagi lah tak pernah langsung. K buntu gila taktau nak fikir apa dah sekarang, haha jadi blurr lak nak tinggal orang sekeliling, tapi takpalah demi belajar untuk lebih mandiri aku kena juga pergi tapi aku harap aku dapat jaga hati aku hanya untuk Zamey Amir! Seriuosly tak caya lak dapat panggilan ke 2, tapi alhamdulilah gak dapat yang ke 2 dari ke 3 seram beb. Hihi mesti akan rindu gila dengan famlily n zamey, adoii taktau dapat tahan rindu ka tak nii :( Uwwaaaa mama adik takmau pun p PLKN tuuu, herr tekanan k tekanan tiba tiba lak dapat tau kena p PLKN yang menyedihkan lagi awatif kawan kelas eymah tak dapat satu tempat sama dengan eymah, perhh rasa macam nak hempuk ja tuan PLKN tu. HAHA xD Mula lah nak jadi setan, hehe abaikan eh apa yang eymah merapu tadi kang baca lak tuan PLKN tu mati aku. HAHAHA. Harap PLKN ni akan bermakna untuk eymah, hmm hope mama datang tengok adik tauuu n mastura hope hang n mambe lain datang jenguk aku yang kat dalam penjara tuu :/ HAHA Serabut, tekanan jiwa semua dok datang dahh. K lah nanti eymah balik eymah akan bagitahu korang apa pulak kenangan selama kat PLKN ke 2 tu okayy. Iloveyou Family Lee Fauzi & Zamey Amir!


Old things | New things